این شرکت افتخار دارد بهترین قارچ بسته بندی در استان های شمالی کشور را با بسته بندی استاندارد و دارای پروانه بهداشتی با بالاترین کیفیت در فروشگاههای معتبر به فروش رساند.
هم اکنون قارچ با بسته بندی های ۲۰۰ گرمی، ۴۰۰، گرمی، ۸۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی اسلایس شده و ۲۰۰ گرمی بی بی(قارچ کوچک کبابی) توسط این مجموعه در داخل و خارج از کشور به فروش می رسد.

با عنایت به استفاده از بهترین متریال بسته بندی قارچ در کشور، این مجموعه حساسیت ویژه بر کیفیت قارچ بسته بندی شده را جزو افتخارات و رویکردهای جدی خود می داند.

قارچ بسته بندی شده علاوه بر فروشگاههای زنجیره ای و مجموعه های معتبر داخلی، هم اکنون در بازارهای خارجی نیز در دسترس بوده و به بازارهای فرامرزی صادر می شود.


برای یک شروع تازه، برای یک حس نو، برای یک تلاش سخت اما دلچسب…
همه چیز در اینجا آماده است برای ساختن آینده، برای پیدا کردن رفقای خوب، برای رسیدن به یک حال خوب…
به کمک خدای بزرگ و با دلگرمی ناشی از حضور همکارانی پرانرژی، جوان و هوشمند، کار در آروین را شروع می کنیم.

اینجا وبلاگ آروین است. جایی برای گسترش و نشر اندیشه ها و حرفهای تازه، برای گفتن از تجربه های تلخ و شیرین، جایی برای انعکاس کار، زندگی و آینده ای روشن…
بنام خدای بزرگ.

یا بهتر بگوییم، شرکت بازرگانی و پخش پویان مهر آروین 🙂


قارچ بلنچ شده قارچی است که فرآیند بلانچینگ را طی کرده و آماده برای استفاده در انواع کنسروها و محصولات پروتئینی می باشد. از قارچ بلنچ در کنسرو های لوبیا و قارچ، غذاهای آماده و نیمه آماده، و محصولات پروتئینی نظیر ژامبون، سوسیس و… استفاده می شود.

هم اکنون قارچ بلنچ با گریدهای کیفی مختلف بصورت قارچ بلنچ کامل و قارچ بلنچ اسلایس شده در بسته بندی ها و سایز های مختلف حسب نیاز مشتریان در واحدهای تولیدی گروه تولید شده و به مشتریان محترم تولید کننده محصولات کنسروی و پروتئینی فروخته می شود.


فروش قارچ به صورت فله مناسب برای کسانی است که نیازی به بسته بندی قارچ نداشته و بصورت عمده و عموما به میزان بالا از قارچ در خوراکی های خود استفاده می کنند.

هم اکنون قارچ خام بصورت فله در سبدها و کارتن ها در وزن های مختلف ۵ و ۱۰ کیلویی به مشتریان محترم فروخته می شود.

کنترل کیفیت قارچ فله فروخته شده با حساسیت بسیار بالا دنبال شده و قارچ فله در گریدهای کیفی مختلف با رعایت کلیه استانداردها و ملاحظات کیفی همه روزه در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.


خاک پوششی یکی از مواد اولیه اصلی مورد استفاده در تولید قارچ دکمه ای است. از اینرو استفاده از خاک پوششی با ساختار مناسب و پاستوریزاسیون اصولی و علمی در پرورش قارچ حائز اهمیت حیاتی است.

هم اکنون گروه قارچ کاسپین در سایت تولید خاک پوششی خود، با استفاده از امکانات و تونل پاستوریزاسیون خاک پوششی، اقدام به تولید خاک با کیفیت بسیار خوب نموده و در دسترس تولیدکنندگان و مشتریان محترم قرار می دهد.

خاک پوششی کاسپین با ساختار مناسب تهیه شده و کلیه مراحل عملیات پاستوریزاسیون با استفاده از سنسورها و تجهیزات اندازه گیری دما و رطوبت توسط واحد تولید خاک پوششی مورد نظارت دقیق و کنترل قرار می گیرد.